A diferenza trà splitter di putenza, accoppiatore è combinatore

Splitter di putenza, accoppiatore è combinatore sò cumpunenti impurtanti per u sistema RF, cusì vulemu sparte a so differenza trà elli nantu à a so definizione è funzione.

1.Divisore di putenza: Divide ugualmente a putenza di signale di un portu à u portu di output, chì hè ancu chjamatu splitters di putenza è, quandu s'utilice in reverse, combinatori di putenza.Hè dispusitivi passivi usatu suprattuttu in u campu di a tecnulugia radiufonichi.Accoppianu una quantità definita di a putenza elettromagnetica in una linea di trasmissione à un portu chì permette u signale per esse usatu in un altru circuitu.

Splitter di putenza

2.Cumbinatore: U combiner hè generalmente utilizatu à u trasmettitore.Unisce dui o più signali RF mandati da diversi trasmettitori in un dispositivu RF mandatu da l'antenna è evita l'interazzione trà i segnali in ogni portu.

JX-CC5-7912690-40NP combinatore

3.Coupler: Accoppia u signalu à u portu di accoppiamentu in proporzione.

In corta, per dividisce u stessu signale in dui canali o canali multipli, basta aduprà cù un splitter di putenza.Per unisce dui canali o canali multipli in un canale, basta avè un combinatore, u POI hè ancu un combinatore.L'accoppiatore aghjusta a distribuzione secondu a putenza necessaria da u portu per assicurà chì ghjunghje à un node.

accoppiatore

A funzione di splitter di putenza, combinatore è accoppiatore

1. U funziunamentu di u divisore di putenza hè di dividisce in modu uniformu u signale di freccia intermedia satellitare di input in parechji canali per a pruduzzioni, di solitu dui punti di putenza, quattru punti di putenza, sei punti di putenza è cusì.

2. L'accoppiatore hè utilizatu in cunghjunzione cù u splitter di putenza per ottene un scopu-per fà a putenza di trasmissione di a surgente di u segnu à esse distribuitu uniformemente à i porti di l'antenna di u sistema di distribuzione internu quant'è pussibule, cusì chì u putere di trasmissione di ogni portu di l'antenna hè in fondu u listessu.

3. U combiner hè principalmente utilizatu per cumminà signali multi-sistema in un sistema di distribuzione interna.In l'applicazioni di l'ingegneria, hè necessariu unisce duie frequenze di a rete C 800MHz è a rete G 900MHz per a pruduzzioni.L'usu di un combinatore pò fà chì un sistema di distribuzione interna travaglia sia in a banda di frequenza CDMA sia in a banda di frequenza GSM à u stessu tempu.

Cum'è u fabricatore dicumpunenti passivi RF, Pudemu apposta cuncepimentu divisore di putenza, accoppiatore, combinatore cum'è a vostra suluzione, cusì spergu chì pudemu sustene per voi in ogni mumentu.

 


Tempu di Postu: Nov-10-2021