Vantaghji di a tecnulugia 5G

Hè statu infurmatu da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione di a Cina: a Cina hà apertu 1,425 milioni di stazioni di basa 5G, è questu annu prumove u sviluppu à grande scala di l'applicazioni 5G in 2022. Sembra chì 5G entra veramente in a nostra vita vera, allora perchè. avemu bisognu di sviluppà 5G?

1. Cambia a sucetà è rializà l'interconnessione di tutte e cose

Cum'è l'infrastruttura chjave per a custruzzione cumpleta di a trasfurmazioni digitale di l'ecunumia è a sucietà, 5G prumove a trasfurmazioni di l'industrii tradiziunali è l'innuvazione di l'ecunumia digitale, è una nova era di l'Internet di Tuttu hè ghjunta.

5G ghjunghjerà a cunnessione trà e persone è e persone, e persone è u mondu, e cose è cose in ogni mumentu è in ogni locu, furmendu un sanu organicu di l'interconnessione di tutte e cose, chì migliurà assai a qualità di vita di e persone è migliurà l'efficienza operativa di a sucità.

U disignu di u scenariu 5G hè assai miratu, è prupone un supportu attraente per a guida autonoma è l'Internet di Veiculi per l'industria di l'automobile;per l'industria medica, prupone a telemedicina è l'assistenza medica portable;per l'industria di u ghjocu, furnisce AR / VR.Per a vita di famiglia, prupone u sustegnu di una casa intelligente;per l'industria, hè prupostu chì pudemu sustene a rivoluzione di l'Industria 4.0 attraversu una latenza ultra-bassa è una reta ultra affidabile.In a reta 5G, a realtà virtuale, a realtà aumentata, u video in alta definizione 8K, è ancu a guida senza equipaggiu, l'educazione intelligente, a telemedicina, u rinfurzamentu intelligente, etc., diventeranu veramente applicazioni mature, purtendu cambiamenti novi è intelligenti à a nostra sucetà.

A tecnulugia 2.5G risponde à i bisogni di u sviluppu industriale di Internet

In l'ambiente 5G, u cuntrollu industriale è l'Internet industriale sò stati assai migliurati è supportati.U cuntrollu di l'automatizazione hè l'applicazione più basica in a fabricazione, è u core hè un sistema di cuntrollu di ciclu chjusu.In u ciculu di cuntrollu di u sistema, ogni sensore esegue una misurazione cuntinuu, è u ciculu hè bassu quant'è u nivellu MS, cusì u ritardu di cumunicazione di u sistema hà bisognu à ghjunghje à u nivellu MS o ancu più bassu per assicurà un cuntrollu precisu, è hà ancu estremamente altu. esigenze di affidabilità.

5G pò furnisce una rete cù una latenza estremamente bassa, una alta affidabilità è una cunnessione massiva, facendu pussibule per l'applicazioni di cuntrollu di circuitu chjusu per cunnette per e rete wireless.

A tecnulugia 3.5G allarga assai e capacità è u scopu di serviziu di i robot intelligenti basati in nuvola

In scenarii di produzzione di fabricazione intelligente, i robots sò tenuti à avè a capacità di autourganizà è di cullaburazione per risponde à a produzzione flessibile, chì porta a dumanda di i robot per a nuvola.I robot di nuvola anu da esse cunnessi à u centru di cuntrollu in u nuvulu attraversu a reta.Basatu nantu à una piattaforma cù una putenza di computing ultra-alta, l'informatica in tempu reale è u cuntrollu di u prucessu di fabricazione sò realizati attraversu big data è intelligenza artificiale.Un gran numaru di funzioni di l'informatica è di e funzioni di almacenamiento di dati sò trasferiti à u nuvulu attraversu u robot nuvola, chì riducerà assai u costu di hardware è u cunsumu di energia di u robot stessu.In ogni casu, in u prucessu di a nuvola di robot, a rete di cumunicazione wireless deve avè e caratteristiche di bassa latenza è alta affidabilità.

A reta 5G hè una rete di cumunicazione ideale per i robots di nuvola è a chjave per aduprà robots di nuvola.A rete di slicing 5G pò furnisce un supportu di rete persunalizata end-to-end per l'applicazioni di robot in nuvola.A rete 5G pò ottene un ritardu di cumunicazione end-to-end finu à 1ms, è sustene una affidabilità di cunnessione di 99,999%.A capacità di a rete pò risponde à i requisiti di ritardu è affidabilità di i robot di nuvola.

 


Tempu di post: 21-Jan-2022