Un pò andà più veloce, ma una squadra pò andà più luntanu -Jingxin Team Building Attività Organizzata u 4 di ghjugnu

Cù a cultura corporativa di perseguite l'eccellenza, a sulidarità è a cooperazione, è sopra à sè stessu, ogni annu Jingxin urganizeghja parechje volte di attività di team building.Sta volta, l'avvenimentu chì Jingxin urganizeghja attività di team building hè tenutu u 4th diGhjugnu 2021. Per rinfurzà a cooperazione di u persunale, sta attività hà 3 segmenti:

nutizie (5)

1u - Cuncorsu di Ogni Gruppu

U persunale hè divisu in diversi gruppi, ogni gruppu deve participà à i cuncorsi secondu l'ordine di l'addestratore, à a fine, u gruppu cù u puntu più altu hè u vincitore dopu avè finitu tutti i cuncorsi.

Prima, ogni gruppu deve creà u so propiu logu, slogan, canzone è fila in 10 minuti, è deve travaglià inseme per sfruttà a so saviezza per scopre in pocu tempu.Affruntà a sfida, tutti participanu attivamente per fà bè.

Duranti a cumpetizione, ognunu ghjoca un rolu assai impurtante in a squadra, senza slacking off, senza distrazione, altrimenti deve influenza u risultatu, in più, ognunu prova di finisce u so compitu u megliu pussibule, infine solu ogni gruppu. unisce inseme pò aiutà a squadra batte l'avversari.Da u cuncorsu, pudemu amparà a lezione per u nostru travagliu di ogni ghjornu, cum'è cuncepimentu di cumpunenti passivi RF, duvemu esercite u vantaghju di ognunu, fucalizza nantu à u scopu di u centru di u cliente, a cooperazione per fà i cumpunenti eccezziunali per i clienti.Avè u cuncettu di sulidarità, Jingxin pò sustene i nostri clienti per ottene più affari, è sviluppà ancu megliu.

nutizie (4)
fw
wf
nutizie (3)

2u - Talent Show

Talent-show hè una sezione maravigliosa, chì hè una bona chance per presentà u talentu è l'uriginale di ogni gruppu.Per divertimentu è attraente, ognunu dedica a so idea creativa è eseguisce ciò chì simu bè, chì cuglie assai più risate durante u prucessu.Una volta avemu l'attitudine pusitiva per stà cullucatu nantu à ogni cosa, pudemu guadagnà più di a nostra aspittà.

nutizie (2)

3ª - Festa di u focu

A festa di Bonfire hè un tempu di rilassante, ognunu balla per sollievu noi stessu.Basta à fà naturalmente senza pressione nè cumpetizione, eseguite u nostru potenziale per nunda.

nutizie (1)

In tuttu, tutti piacenu un tali tipu di attività di team building, chì vale a pena per noi avè un altru in u futuru.Duranti u prucessu di l'attività, rinforza veramente a cooperazione cù l'altri, avemu a mente chì unu pò andà più veloce, ma una squadra pò andà più.Dunque duvemu cuntinuà à eseguisce un tali cuncettu di cuuperazione per u disignu è a produzzione di cumpunenti passivi RF eccezziunali ancu à i nostri clienti.


Tempu di posta: 22-lugliu-2021