Circulatore è Isolatore Microstrip, Disegnu Personalizatu Disponibile

I circulatori è l'isolatori di Microstrip sò impurtanti dispositivi passivi di microonde utilizati in diverse applicazioni, cumpresi sistemi di radar, sistemi di cumunicazione è circuiti integrati di microonde.Sò principalmente pensati per cuntrullà u flussu di segnali elettromagnetici in una manera specifica in una gamma di frequenze di microonde.Andemu in ognuna di sti dispusitivi:

SMT Doppiu Circulatore 8.0GHz ~ 12.0GHz

  1. Microstrip Circulator:Un circulatore hè un dispositivu à trè porti chì permette à i segnali di microonde di scorri in una manera circular trà i so porti.Mostra una propagazione di signali unidirezionale, chì significa chì i segnali ponu viaghjà solu in una direzzione attraversu u dispusitivu.U principiu di basi daretu à un circulator hè l 'usu di cumpunenti non-reciprocal, cum'è materiali ferrite cù un bias magnetichi.

In un circulatore microstrip, l'energia elettromagnetica hè guidata longu e linee di trasmissione microstrip.I cumpunenti chjave di un microstrip circulator includenu un materiale di ferrite chì mostra proprietà magneto-ottiche, cum'è a rotazione di Faraday.Quandu un campu magneticu hè appiicatu à u materiale di ferrite, pruvucarà chì u signale di micru onde gira in una strada circular mentre passa per u dispusitivu, assicurendu chì i signali viaghjanu da un portu à l'altru in una sequenza fissa.

2.7GHz~4.0GHz微带隔离器

  1. Isolatore Microstrip:Un isolatore hè un dispositivu à dui porti chì permette à i segnali di microonde di viaghjà in una sola direzzione trà i so porti.Funziona simile à un circulatore, ma hà un portu menu.Un isolante hè spessu usatu per prutege e fonti di micru sensittivi, cum'è l'amplificatori, da riflessioni chì puderanu dannà a fonte.

In un isolatore microstrip, i stessi principii di non-reciprocità è rotazione di Faraday sò applicati.U signale entrante viaghja à traversu u dispusitivu in una sola direzzione, è ogni riflessione o signali di viaghju in daretu sò assorbiti o attenuati.Questu impedisce chì i riflessi indesiderati tornanu in a fonte di u signale.

Tramindui i circulatori di microstrip è l'isolatori sò cumpunenti essenziali in i sistemi di microonde induve l'instradamentu di u signale, l'isolamentu è a prutezzione contra i riflessi sò critichi.Sò usati in applicazioni chì varienu da i sistemi di radar militari à a cumunicazione satellitare è i sistemi di cumunicazione wireless.

Cum'è un manfuacturer prufessiunale diCumpunenti RF & Microwave, Jingxin pò cuncepisce, pruduce circulatori microstrip è isolatori secondu u requisitu di i clienti.Più dettagli ponu esse dumandati: sales@cdjx-mw.com

 


Tempu di post: 16-aug-2023