Fofo RF Uea Uea

Fofo i totonu o Fale (IBS)

O le televave o le fa'aogaina o masini feavea'i na mafua ai ona maua auaunaga uaealesi i totonu o le tele o fale ua fa'amoemoeina ma i le tele o tulaga fa'atulafonoina.O lo'o feagai le aufaipisinisi feavea'i ma le Saogalemu Lautele ma le lu'itau o le tu'uina atu o fa'amatalaga atoatoa i totonu o se fale i se auala taugofie.

O le ausiaina o tulaga lelei lelei mai nofoaga autu i fafo ua matua faigata lava, ona o tulafono faatonutonu o le siosiomaga e uiga i le fausiaina o fale, lea e puipuia lelei ai le fale mai se uaealesi ma faʻatapulaʻaina le faʻaogaina ma le tufatufaina atu o faailoilo leitio.

O le JINGXIN, o le tele o faiga fa'apipi'i i totonu o fale, e tu'uina atu fofo mo fale laiti ma feololo ma tetele e fa'amautinoa ai le maualuga o le fa'aogaina o le uaea i le taimi atoa.

Fofo DAS Passive

Passive Distributed Antenna System (DAS) solution ua fausia i se tuufaatasiga o vaega passive.O le fofo pa'u e taugofie ma fa'aaoga lautele mo le ufiufiina o fale laiti ma feololo.

O le Passive DAS solution e tele naua mea lelei pe a oʻo mai i se tasi tagata faʻapitoa e faʻatapulaʻaina tekinolosi.O lenei fofo e matua saoloto lava mai le pisapisao ma le gaioi intermodulation oloa ma le tau faagaioiina ma tausiga.

O a matou oloa e lagolagoina manaʻoga o le DAS passive.O oloa matou te tu'uina atu o:

- Filifiliga

- Diplexers / multiplexers

- Duplexers

- Vaeluaga

- Fa'atasi

Mo nisi fa'amatalaga, fa'amolemole fa'afeso'ota'i matou:sales@cdjx-mw.com.


Taimi meli: Me-07-2022