Cos'è l'attenuatore RF?

JX-SNW-100-40-3

L'attenuatore hè un cumpunente elettronicu chì hè largamente utilizatu in l'equipaggiu elettronicu, è a so funzione principale hè di furnisce l'attenuazione.Hè un elementu chì cunsuma energia, chì si trasforma in calore dopu u cunsumu di energia.I so scopi principali sò: (1) Aghjustate a dimensione di u signale in u circuitu;(2) In u circuitu di misurazione di u metudu di paragone, pò esse usatu per leghje direttamente u valore d'attenuazione di a reta pruvata;(3) Migliurà l'impedenza di l'impedenza, se certi circuiti necessitanu Quandu si usa una impedenza di carica relativamente stabile, un attenuatore pò esse inseritu trà u circuitu è ​​l'impedenza di carica attuale per tamponà u cambiamentu di impedenza.Allora quandu si usa l'attenuatore, chì sò e cose chì necessitanu attenzione?

Presentamu in dettaglio quì sottu:

1. Risposta di frequenza: a larghezza di banda di freccia, generalmente espressa in megahertz (MHz) o gigahertz (GHz).L'attenuatori di u scopu generale anu generalmente una larghezza di banda di circa 5 GHz, cù una larghezza di banda massima di 50 GHz.

2. Gamma di attenuazione è struttura:

A gamma di attenuazione si riferisce à u rapportu di attenuazione, in generale chì varieghja da 3dB, 10dB, 14dB, 20dB, finu à 110dB.A formula di attenuazione hè: 10lg (input/output), per esempiu: 10dB carattarizazione: input: output = attenuation multiple = 10 volte.A struttura hè generalmente divisa in duie forme: attenuator proporzionale fissu è attenuator proporzionale regulable step.Un attenuatore fissu si riferisce à un attenuatore cù un rapportu fissu multiple in una certa gamma di freccia.Un attenuatore Step hè un attenuatore cù un certu valore fissu è un rapportu regulabile à intervalli uguali.Hè divisu in attenuator step manual è step attenuator programmable.

3. Forma di testa di cunnessione è dimensione di cunnessione:

U tipu di connector hè divisu in tipu BNC, tipu N, tipu TNC, tipu SMA, tipu SMC, etc. À u listessu tempu, a forma di u connector hà dui tipi: maschile è femina.

A dimensione di a cunnessione hè divisa in sistemi metrici è imperiali, è u sopra hè determinatu secondu e esigenze di usu;se i tipi di connettori deve esse cunnessi, l'adattatori di cunnessione currispundenti ponu esse equipati, per esempiu: BNC à N-type connector, etc.

4. Indice d'attenuazione:

L'indicatori d'attenuazione anu parechje esigenze, principalmente i seguenti aspetti: precisione di attenuazione, resistenza à u putere, impedenza caratteristica, affidabilità, ripetibilità, etc.

Cum'è u designer diattenuatori, Jingxin vi pò sustene cù i diversi tipi di attenuatori secondu a vostra suluzione RF.

 


Tempu di Postu: Dec-20-2021