Cosa hè un front end RF?

Front end RF

1) U front-end RF hè u cumpunente core di u sistema di cumunicazione

U front end di radiofrequenza hà a funzione di riceve è trasmette segnali di radiofrequenza.U so rendimentu è a qualità sò i fatturi chjave chì determinanu a putenza di u signale, a velocità di cunnessione di a rete, a larghezza di banda di u signale, a qualità di cumunicazione è altri indicatori di cumunicazione.

In generale, tutti i cumpunenti situati trà l'antenna è u transceiver RF sò chjamati cullettivamente front-end RF.I moduli front-end RF rapprisentati da Wi-Fi, Bluetooth, cellulari, NFC, GPS, etc. ponu realizà a rete, u trasferimentu di file, a cumunicazione, u card-swiping, u posizionamentu è altre funzioni.

2) Classificazione è divisione funziunale di u front-end RF

Ci sò parechji tippi di front-end RF.Sicondu a forma, ponu esse divisu in i dispositi discreti è moduli RF.Allora, i dispusitivi discretti ponu esse divisi in diverse cumpunenti funziunali secondu e so funzioni, è i moduli RF ponu esse divisi in modi d'integrazione bassu, mediu è altu secondu u gradu di integrazione.gruppu.Inoltre, secondu a strada di trasmissione di u signale, u front-end RF pò esse divisu in una strada di trasmissione è una strada di ricezione.

Da a divisione funziunale di i dispositi discreti, hè principalmente divisu in amplificatore di putenza (PA),duplexer (duplexer è diplexer), interruttore di freccia radio (Interruttore),filtru (filtru)è l'amplificatore à pocu rumore (LNA), etc., più u chip di baseband formanu un sistema cumpletu di freccia radio.

L'amplificatore di putenza (PA) pò amplificà u segnu di freccia radio di u canali di trasmissione, è u duplexer (Duplexer and Diplexer) pò isolà i segnali di trasmissione è di ricezione in modu chì l'equipaggiu chì sparte a stessa antenna pò travaglià nurmale;l'interruttore di freccia radio (Switch) pò rializà a ricezione di u signale di freccia radio è a trasmissione di trasmissioni, cambiendu trà e diverse bande di frequenza;I filtri ponu mantene i segnali in bande di frequenza specifiche è filtrà i segnali fora di bande di frequenza specifiche;L'amplificatori à pocu rumore (LNA) ponu amplificà i picculi signali in a strada di ricezione.

Divide i moduli d'integrazione bassu, mediu è altu secondu u livellu di integrazione di i moduli di freccia radio.Frà elli, i moduli cù integrazione bassa includenu ASM, FEM, etc., è i moduli cù integrazione media includenu Div FEM, FEMID, PAiD, SMMB PA, MMMB PA, RX Module è TX Module, etc., moduli cù un altu gradu di integrazione include PAMiD è LNA Div FEM.

A strada di trasmissione di u signale pò esse divisa in una strada di trasmissione è una strada di ricezione.U percorsu di trasmissione include principalmente amplificatori di putenza è filtri, è u percorsu di ricezione include principalmente interruttori di frequenze radio, amplificatori à pocu rumore è filtri.

Per più richieste di cumpunenti passivi, cuntattateci:sales@cdjx-mw.com.

 

 


Tempu di post: 23-May-2022