L'impattu di u disignu è a fabricazione di dispositivi passivi RF nantu à l'applicazioni

Sicondu i principii di cuncepimentu è di fabricazione è i prucessi di produzzione, i dispositi passivi utilizati in a rete attuale ponu esse divisi in tipi di cavità è microstrip.

I dispositi di cavità includenu principalmente cumpunenti di cavità, filtri di cavità, accoppiatori di cavità è ibridi, è i dispositi microstrip includenu principalmente convertitori di microstrip, accoppiatori di microbande è ponti di microbande.

cumpunenti di cavità

I dispusitivi cavità sò generalmente più grande in u voluminu di i dispositi microstrip, mentre chì u prucessu di trasfurmazioni è e difficultà di fabricazione di i dispositi cavità sò più grande di i dispusitivi microstrip, è u costu hè più altu ch'è quellu di i dispositi microstrip.Tuttavia, a perdita di inserimentu di u dispusitivu cavità hè chjuca, longa vita di serviziu, è capacità high-putere, soprattuttu resistenza putenza hè megliu cà i dispusitivi microstrip.

Tipi cumuni di connettori per i dispositi passivi sò N, BNC, SMA, TNC, DIN7-16, etc.

Perchè i connettori N-type è DIN7-16 sò robusti è affidabili cù cunnessione di serratura filettata, anu un altu livellu di prutezzione, una bona toleranza climatica è una megliu interoperabilità.U DIN7-16 hè ideale per applicazioni d'alta putenza è outdoor.Queste duie serie di connettori sò più largamente usate in l'ingegneria di cumunicazione wireless.

Ci sò relativamente pochi i dispusitivi passivi è struttura sèmplice paragunatu cù i dispusitivi attivi in ​​a cumunicazione wireless.

Tecnulugia di fabricazione di u dispusitivu passivu è u sogliu di prucessu hè bassu, ma a qualità di u dispusitivu passiva hè bona o cattiva, affetta direttamente a qualità di a reta è a stabilità operativa.

A causa di l'aumentu di u software di cuncepimentu assistitu da computer, u disignu di u principiu di u dispositivu passiu è a persunalizazione di i paràmetri tendenu à standardizà è programà.Dunque, ùn ci sò micca colli di bottiglia in u disignu di i fabricatori di dispositivi.Tuttavia, a causa di riduzzione di costu o fattori di capacità di pruduzzione, impropriu è mancanza di selezzione di materiali è prucessi di trasfurmazioni, hè u risultatu di indicatori passivi di prestazione di i dispositi ùn ponu risponde à i bisogni di cuncepimentu di un mutivu impurtante.

I fatturi principali chì afectanu a qualità di i prudutti passivi includenu u disignu, a selezzione di materiale è u prucessu di trasfurmazioni.Cuncepimentu per esse precisu, selezzione di materiale per risponde à i bisogni di i dispositi di ingegneria, tecnulugia di trasfurmazioni per assicurà a realizazione di i requisiti di precisione di cuncepimentu, è assicurà chì u pruduttu hè stabile è affidabile.

U trattamentu di a cavità di u dispositivu passiu deve assicurà a precisione di u prucessu.A pulizia di a superficia di a cavità hà un impattu più grande nantu à u rendiment generale di u dispusitivu, l'angolo di glitch porta à u rumore di l'arcu è u PIM poviru.

U processu di i dispositi deve piglià misure attive è efficaci in a liberazione di l'acqua, a prevenzione di a corrosione, a prevenzione di a polvera è cusì, tenendu in contu l'ambiente di travagliu di a reta attuale.

Cum'è in u processu di u dispositivu di cavità hè l'usu di u processu di a macchina CNC o di u modellu die-cast, cunghjuntendu viti di fissazione cù metalli antiruggini, trattamentu anti-corrosione di a superficia di u dispositivu à u stessu tempu utilizendu sigillante sigillante conduttivu.

Conduttore internu generale d'alta putenza di alta qualità è integrazione di core cumpleta, utilizendu un connettore DIN o N-tipu, l'usu di a struttura di l'aria di cavità, a cavità cù stampatura in lega d'aluminiu, prima placata in rame dopu à u trattamentu di placcatura d'argentu, sigillatura senza saldatura, superficia liscia.

U cunduttore esterno di u connettore hè in ottone o in lega ternaria è nichelata, è u core internu hè argentatu cù un bronzu di palladiu altamente maleable.

Noi, Jing Xin Microwave, simu dedicati in u disignu è a fabricazionecumpunenti passivicù una larga gamma di cumpunenti standard è persunalizati cù prestazioni di punta da 50MHz à 50 GHz.Attraversu più di 10 anni d'innuvazione cuntinua, simu capaci di cuntinuà à furnisce soluzioni RF cun ottimisazione prufessiunale.

Per piacè verificate i nostri prudutti:https://www.cdjx-mw.com/products/

Spergu chì pudete truvà ciò chì cercate, se no, furnimu ancu persunalizazione cù u vostru disegnu.


Tempu di posta: 05-novembre-2021