Soluzioni di copertura wireless RF

Soluzioni In-Building (IBS)

A rapida crescita di l'usu di i dispositi mobili hà risultatu in i servizii wireless in a maiò parte di l'edificazioni chì diventanu previsti è in parechji casi obligatorii.L'operatori di Mobile è Public Safety affrontanu a sfida di furnisce una copertura cumpleta in un edifiziu in modu assequible.

Ottene una copertura di bona qualità da stazioni base esterne hè sempre più difficiuli, per via di e regulazioni ambientali intornu à a custruzzione di l'edifiziu, chì prutegge in modu efficace l'edificiu da una rispettiva wireless è limita a penetrazione è a distribuzione di u signale radio.

JINGXIN, una gamma di sistemi di copertura in-edifiziu, furnisce soluzioni per edifizii chjuchi à medii è grandi assicurendu una copertura wireless di alta qualità in tuttu.

Soluzioni DAS passive

A suluzione Passive Distributed Antenna System (DAS) hè custruita cù una cumminazione di cumpunenti passivi.A suluzione passiva hè costu-efficace è largamente utilizata per copre edifizii chjuchi è mediani.

A suluzione DAS Passiva hà assai vantaghji quandu si tratta di un operatore unicu cù tecnulugia limitate.Questa suluzione hè totalmente libera da u rumore è i prudutti di intermodulazione attiva cù menu costi operativi è di mantenimentu.

I nostri prudutti supportanu i bisogni di DAS passivi.I prudutti chì furnimu sò:

- Filtri

- Diplexers / multiplexers

- Duplexers

- Splitters

- Accoppiatori

Per più infurmazione, cuntattateci:sales@cdjx-mw.com.


Tempu di post: May-07-2022