Fattori Chjave chì Affettanu a Rete

I parametri di prestazione di i cumpunenti passivi RF includenu principalmente banda di frequenza operativa, perdita di inserzione, onde stazionarie di input è output, isolamentu di portu, fluttuazioni in-band, suppressione fora di banda, prudutti di intermodulazione è capacità di putenza.Sicondu e cundizioni attuali di a rete è e cundizioni di prova, i cumpunenti passivi sò u fattore chjave chì afecta a rete attuale.

I fatturi chjave includenu principalmente:

●Isulamentu portu

U poviru isolamentu pruvucarà interferenza trà i vari sistemi, è i prudutti d'intermodulazione spurious è multi-carrier interferiscenu cù u signale uplink di u terminal.

●Input è output onde stazionarie

Quandu l'onda permanente di cumpunenti passivi hè relativamente grande, u segnu riflessu diventerà più grande, è in i casi estremi, l'onda permanente di a stazione di basa s'allarma, è i cumpunenti di freccia radio è l'amplificatore di putenza seranu danni.

●Out-of-band suppression

Un poviru rifiutu fora di banda aumenterà l'interferenza inter-sistema.Un bonu rifiutu fora di banda pò aiutà à riduce a diafonia inter-sistema è ancu un bonu isolamentu di portu.

●Produtti Intermodulation

I prudutti d'intermodulazione più grande cascaranu in a banda di frequenza upstream, degradandu u rendiment di u ricevitore.

●Power capacità

Sutta a cundizione di multi-transporter, output high-putenza, è altu signale di rapportu piccu-à-media, a capacità di putenza insufficiente facilmente porta à un aumentu di u pianu di u rumore, è a qualità di a rete serà seriamente deteriorata, cum'è incapacità à fà chjamate o chjamate abbandunate, chì pruvucarà arcing è sparking.A rottura è a brusgiata causanu a rete paralizata è causanu perdite irreversibili.

●Device tecnulugia di trasfurmazioni è materiale

U fallimentu di u materiale è a tecnulugia di trasfurmazioni porta direttamente à a diminuzione di u rendiment di diversi paràmetri di u dispusitivu, è a durabilità è l'adattabilità ambientale di u dispusitivu sò assai ridutte.

Cum'è u designer di cumpunenti RF, Jingxin pò persunalizàcumpunenti passivisecondu a suluzione di u sistema.Più dettagliu pò esse cunsultatu cun noi.

222


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022