Effetti di l'applicazioni di cumpunenti passivi RF nantu à e cumunicazioni wireless

Nta l'ultimi anni, per u scopu di risparmià i costi è di riduzzione di duplicazione di a custruzzione, assai sistemi di distribuzione interna anu aduttatu u mudellu di un sistema multi-combinatu chì sparte una stanza cù altri sub-sistemi.Questu significa chì i segnali multi-sistema è multi-banda sò fusi in piattaforme cumune cumminate è sistemi di distribuzione interni cumuni per ottene una trasmissione multi-banda, multi-sistema, unidirezionale o bidirezionale.

U benefiziu hè di riduce a duplicazione di l'infrastruttura è di salvà spaziu.Tuttavia, i prublemi causati da tali sistemi di distribuzione interna sò diventati più prominenti.A coesistenza multi-sistema introduce inevitabilmente interferenza inter-sistema.In particulare, i bandi di freccia di u funziunamentu sò simili, è e bande di intervalli sò chjuchi, l'emissioni spurie è PIM trà i diversi sistemi sò ancu affettati.

In questu casu, un dispositivu passiu di bona qualità pò mitigà l'effetti di questa interferenza.Un dispositivu passiu RF di mala qualità stessu purterà ancu à a calata di certi indicatori di rete, è i dispositi d'alta qualità anu un effettu pusitivu nantu à a qualità di a rete, per inibisce l'occurrence di emissioni spurie, interferenza è isolamentu.

I tipi principali di interferenza in e rete wireless sò spartuti in interferenza in-sistema è interferenza inter-sistema.L'interferenza in u sistema si riferisce à i strays di a banda di trasmissione, chì cascanu in l'interferenza di u sistema stessu causata da a banda di ricezione.L'interferenza inter-sistema hè principalmente emissioni spurie, isolamentu di u ricevitore è interferenza PIM.

Sicondu una rete cumuna è a cundizione di prova, i dispositi passivi sò un fattore chjave chì affettanu e rete cumuni.

I fatturi chjave per fà un bonu cumpunente passiu include:

1. Isolamentu

Un poveru isolamentu pruvucarà interferenze trà i sistemi, cunduzzione di PIM vagabondi è multi-portatori, dopu interferenza cù u signale upstream terminal.

2. VSWR

In u casu VSWR di cumpunenti passivi hè relativamente grande, u signale riflessu diventa più grande, in casi estremi, a stazione di basa serà avvisata per danni à l'elementi RF è l'amplificatori.

3. Rejections in fora di banda

Un poviru rifiutu fora di banda aumenterà l'interferenza inter-sistema, ma una bona capacità d'inibizione fora di banda, è un bonu isolamentu di u portu aiuterà à riduce l'interferenza trà i sistemi.

4. PIM - Intermodulazione passiva

I prudutti PIM più grandi cadunu in a banda upstream causanu deteriorazione di u rendiment di u ricevitore.

5. Capacità di putenza

In u casu di multi-portatore, output di alta putenza, è signali di rapportu di piccu altu, una capacità di putenza insufficiente porta à una carica di sistema alta.Questu causa a qualità di a rete per calà seriu, chì à u turnu provoca e cundizioni d'arcu è di u focu.In i casi severi, hè pussibule di rompe o brusgià l'equipaggiu, facendu chì a reta di a stazione di basa à colapsà.

6. prucessu di trasfurmazioni di dispusitivu è materiali

I prucessi di materiale è di trasfurmazioni ùn sò micca chjusi, purtendu direttamente à a degradazione di u rendiment di i paràmetri di u dispusitivu, mentre chì a durabilità di u dispusitivu è l'adattabilità ambientale sò assai ridutte.

In più di i fatturi chjave sopra, ci sò parechji fatturi generali cum'è i seguenti:

1. Perdita d'inserzione

A perdita di inserzione sopra-assemblea face u signale perde più energia nantu à u ligame chì affetta a cobertura, mentre chì l'aumentu di a stazione diretta introduverà una nova interferenza, è simpricimenti migliurà a putenza di trasmissione di a stazione di basa ùn hè micca amichevule per l'ambiente, è oltre a linea di amplificatore ottima gamma operativa lineare. quandu a qualità di u segnu trasmettitore si deteriorarà, affettarà a realizazione prevista di u disignu di distribuzione interna.

2. fluttuazioni in-banda

Grandi fluttuazioni portanu à una scarsa flatness di u signale in-banda, quandu ci sò parechje trasportatori chì copreranu l'impattu, è affettanu l'implementazione prevista di u disignu di distribuzione interna.

Dunque, i cumpunenti passivi ghjucanu un rolu chjave in a custruzzione di a stazione di basa di a rete di cumunicazione.

Jingxin si cuncentrapersunalizà i cumpunenti passivinecessariu per i clienti, s'ellu da a valutazione iniziale, cunsiglii di disignu mid-termine, o pruduzzione di massa tardi, avemu aderisce à a qualità prima, à furnisce servizii à i clienti intornu à u mondu sanu.

cumpunenti passivi RF


Tempu di pubblicazione: 13-10-2021